Stellan Turvapuhelin liiketoiminnot siirtyvät AddSecure Smart Care Oy:lle

AddSecure, johtava eurooppalainen tietojen suojaamiseen ja kriittiseen viestintään liittyvien laaturatkaisujen tarjoaja, osti Stellan turvapuhelin -liiketoiminnot tammikuussa 2020.

Aikaisemmin Stella nimen alla tarjotut Turvapuhelin-, Turvakello- ja hälytyskeskuspalvelut ovat yhä saatavilla, mutta ne tuotetaan jatkossa AddSecure Smart Care nimellä.

Muutos ei vaikuta nykyisiin asiakkaisiin tai loppukäyttäjiin. Samojen hyvien palveluiden ja ratkaisuiden takaa löytyvät yhä samat ihmiset, ainoastaan ulkoasu on muuttunut.

Turvapuhelinpalvelut ovat nyt tarjolla nimellä Turvallisesti kotona ja Turvakellopalvelut nimellä Turvallisesti liikkeellä. Ympärivuorokautinen hälytyskeskuksemme on vaihtanut nimensä Smart Care -hälytyskeskukseksi, johon saa edelleen yhteyden samalla tutulla tavalla. Asiakasportaali MyStella on saanut uudeksi nimekseen MyAddSecure.

Jos sinulla on kysyttävää tai huolenaiheita, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelunumeromme on yhä sama 010 408 8117 ja sähköpostiosoitteemme on turvapuhelin@addsecure.com

Kotona liikkuminen on turvallista, sillä saat turvapuhelimella tarvittaessa välittömän yhteyden hälytyskeskukseen.

GPS-turvakellon sisältävä hälytysratkaisumme tuo turvaa läheisillesi.

Kokeneet hoitoalan ammattilaisemme vastaavat hälytyksiin ja tarjoavat apua ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä.