Home / Smart Care-Webinar-May2020

MyAddSecure Sähköisen tilauskanavan yhteiskoulutus AddSecure Smart Care II Oy:n asiakkaille

Sähköisen tilausjärjestelmän käyttöönotto tapahtuu toukokuun aikana. Tulemme jalkauttamaan MyAddSecurea tilaaja-asiakkaillemme vaiheittain kevään 2020 aikana, eli tulemme jakamaan henkilökohtaiset tunnukset kirjautumista varten. Järjestämme koulutuksen sähköisen tilausjärjestelmämme, MyAddSecuren käytöstä. 

Kyllä, haluan osallistua webinaariin.

Aika: 29.4.2020 klo 8.30

Koulutus järjestetään webinaarina, johon pääset osallistumaan helposti omalta työpisteeltäsi! MyAddSecure on sähköinen tilauskanava, jonka avulla voit tehdä turvapuhelinpalvelun tilaukset, muutokset ja irtisanomiset kätevästi. Sähköisen tilauskanavan kautta voit hakea myös hälytyshistorian ja asiakaslistauksen alueesi turvapuhelinpalvelun piirissä olevista asiakkaista.

Käyttöönoton aikana tulemme siirtämään myös hälytyshistorian ja asiakaslistat sähköiseen tilauskanavaan. Tämän takia toukokuun hälytyshistorian saapumisessa, joka lähetetään normaalisti kesäkuun alussa, on viivettä. Pahoittelemme mahdollisia viiveitä.

Koulutuksen ohjelma

MyAddSecure
Tiedämme että aika on kortilla ja siksi tahdomme parantaa tietämystäsi MyAddSecuresta. MyAddSecurella turvapuhelintilausten hallinnointi on helpompaa kuin arvaatkaan!

Kysymykset
Koulutuksen yhteydessä on erinomainen mahdollisuus esittää kysymyksiä AddSecuren turvapuhelinpalveluiden asiantuntijoille.

Täytä oheinen lomake osallistueksesi webinaariin: