AddSecure julkistaa passiiviseen paikannukseen perustuvan kustannustehokkaan omaisuuden seurannan

Uusi IoT-laite sopii kaikille kuljetusyrityksille, jotka tarvitsevat kustannustehokkaan ratkaisun omaisuutensa seuraamiseen ajoneuvokannan kanssa samassa järjestelmässä.

AddSecure on Euroopan johtava laadukkaiden IoT-ratkaisujen toimittaja, joka keskittyy suojattuun kriittiseen viestintään ja dataan. AddSecure on tänään ilmoittanut julkistavansa AddSecure Sensen, joka on uusi omaisuuden seurantalaite.

AddSecure Sense on tarkoitettu kaikille yrityksille, joilla on seurattavia resursseja. Kustannustehokas järjestelmä paikantaa resurssit Bluetooth Low Energy (BLE) -tekniikalla. Tätä passiivista paikannustekniikkaa käyttävä SenseTag ei vaadi asennusta, ja sen akun käyttöikä on yli 5 vuotta. SenseTag on yhteydessä muihin AddSecuren toimittamiin laitteisiin, joissa on BLE-lukija.

Magnus Gunnergård, AddSecure Smart Transportin väliaikainen tuote- ja teknologiajohtaja, sanoo: ”Uusi laitteemme tulee muuttamaan yrityksiä, jotka tarvitsevat edullisen ratkaisun omaisuutensa seuraamiseen. Koska olemme pienentäneet seurannan kustannuksia merkittävästi, myös vähemmän arvokkaiden resurssien seuranta on nyt kannattavaa.”

”Yritykset ovat jo vuosia optimoineet kalustonsa edistyksellisillä kalustonhallintaratkaisuillamme. Uuden IoT-ratkaisun myötä pystymme nyt laajentamaan tarjontaamme kaikenlaiseen omaisuuteen, jota kannattaa valvoa säännöllisesti.”

BLE-teknologian innovatiivisen käytön ansiosta SenseTags on pieni ja helppo asentaa – silti sen akun kesto on yli 5 vuotta.

Carl Löfström, Ruotsin EB Road Cargon kalustopäällikkö selittää: ”Kustannustehokkaiden BLE-laitteiden käyttöönotto helpottaa huomattavasti resurssien hallintaa. Voimme nyt helposti seurata omaisuutta, kuten perävaunuja, vaihtokoreja ja kontteja, mikä parantaa ja tehostaa resurssien hallintaa ja käyttöä.”

Kattavan ja turvallisen ajotietokoneisiin ja muihin mobiililaitteisiin perustuvan AddSecure-pilven ansiosta SenseTags-laitteet voidaan yhdistää laajaan verkkoon, mikä varmistaa hyvät yhteydet ja luotettavan datan.

Lisätietoja AddSecure Sense -sovelluksesta on täällä