Tavoitat Smart Care -asiakaspalvelun numerosta 0104088117
-
8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (alv 24%) soitettaessa kotimaan lanka- ja matkapuhelinliittymistä. Ulkomailta soitettaessa hinta määräytyy paikallisen operaattorin hinnaston mukaisesti.
Turvapuhelinpalvelu kotiin on kehitetty käyttäjän tarpeet huomioiden. Se sisältää turvapuhelimen, joka on yhdistetty ympäri vuorokauden palvelevaan turvapuhelinkeskukseen. Turvapuhelimeen voi yhdistää erilaisia lisälaitteita, kuten ovi-, palo-, liesi- ja kaatumishälytyksen. Lisälaitteiden avulla hälytys voidaan välittää automaattisesti turvapuhelinkeskukseemme tilanteissa, joissa käyttäjä ei huomaa vaaraa tai ongelmaa.
Turvaa ja varmuutta jokapäiväiseen elämään
Turvapuhelimella voi hälyttää apua, jos kotona on sattunut jotakin tai olo tuntuu huonolta. Smart Care -turvapuhelinkeskukseen saa helposti yhteyden hälytyspainikkeella, joka kulkee mukana ranteessa tai kaulassa.
Hälytysnappia painamalla laite avaa kaksisuuntaisen puheyhteyden keskuksen päivystäjän kanssa. Hälytykseen vastaa aina kokenut hoitoalan ammattilainen, joka arvioi tilanteen ja lähettää tarvittaessa apua. Päivystämme ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä.
Huolenpitoa ympäri vuorokauden
Smart Care -turvapuhelinkeskuksemme palvelee Suomessa jo yli 200:aa kuntaa ja lukuisia yksityisasiakkaita.
Kokeneet hoitoalan ammattilaisemme vastaavat hälytyksiin ja tarjoavat apua ympäri vuorokauden, viikon jokaisena päivänä.
Lue lisää turvapuhelinkeskuksesta täältä.
Turvapuhelin lyhyesti
- Turvapuhelin koostuu kahdesta osasta: kiinteästä yksiköstä ja käyttäjän mukana kulkevasta hälytyspainikkeesta. Laite toimii sisätiloissa.
- Turvapuhelinkeskuksemme päivystää vuoden jokaisena päivänä.
- Hälytyspainike on roisketiivis, ja sen kanssa voi käydä myös suihkussa, mutta se ei kestä saunomista, kylpemistä tai pidempiaikaista upottamista veteen.
- Suosittelemme koehälytyksen tekemistä kuukausittain. Koesoitto tehdään normaalin hälytyksen tavoin. Sen tarkoituksena on varmistaa, että turvapuhelin toimii moitteettomasti ja palauttaa mieleen, miten laitetta käytetään.
Hälytyksellä välittömästi apua
1. Kun tarvitset apua, paina hälytyspainiketta 1–2 sekuntia.
2. Odota, kunnes hälytys on yhdistynyt turvapuhelinkeskukseen ja päivystäjä vastaa. Puheyhteys avautuu automaattisesti.
3. Kerro rauhallisesti, miksi teit hälytyksen ja mitä on tapahtunut. Vastaa kaikkiin päivystäjän esittämiin kysymyksiin.
4. Odota rauhassa avun saapumista. Päivystäjä huolehtii siitä, että auttaja saapuu luoksesi.
5. Jos tilanteesi muuttuu, tee uusi hälytys.
6. Jos painat turvapuhelimen hälytyspainiketta vahingossa, ilmoita päivystäjälle, että kyseessä on vahinkohälytys eikä sinulla ole mitään hätää.
Kuluttaja-asiakas: Lue lisää palveluista ja tilaa täältä

Turva-auttajapalvelu yöllä
AddSecuren auttajapalvelu tulee yöllä hoitoavuksi sekä kunnille että yksityisille palveluntuottajille. Palvelu on tällä hetkellä saatavilla Pirkanmaan alueella.
TutustuOta yhteyttä, niin kerromme lisää:
Santtu Ahonen
Toimialajohtaja, julkiset hankinnat
+358 40 844 7878
[email protected]
Jesse Jukuri
Senior Account Manager
+358 50 338 6622
[email protected]
Jarmo Pekkanen
Senior Account Manager
+358 50 571 2100
[email protected]
Voit ottaa yhteyttä myös lomakkeen kautta
Tutustu tuotteisiin
Ikäihmisille, jotka haluavat liikkua kotonaan turvallisesti.
Ikäihmisille, jotka haluavat liikkua kotonaan turvallisesti.
Ihmisille, jotka haluavat liikkua itsenäisesti ja turvallisesti.