Tietoa econen-järjestelmän laskutuksesta

8.7.2022: Virheelliset laskut ilman viitettä

Viimeisimmät econen-järjestelmän ylläpitolaskut ovat valitettavasti lähteneet asiakkaille virheellisenä, ilman viitenumeroa.

Voitte maksaa laskun lisäämällä laskun numeron viesti- tai tiedonantokenttään. 

Pahoittelemme virheestä aiheutunutta vaivaa!

 

Tietoa laskutusmuutoksesta

AddSecure Smart Transport Oy:n laskutus muuttui heinäkuun alussa. Olemme yhtenäistämässä laskutustamme konsernin yleisen käytännön mukaiseksi.

Nykyisin osa asiakkaistamme saa econen-järjestelmän ylläpitolaskun kerran kuukaudessa, osa neljännesvuosittain. Siirrämme suurimman osan asiakkaistamme uuteen laskutusohjelmaan heinäkuun alusta lukien, ja loputkin pyritään siirtämään uuteen järjestelmään lokakuun aikana.

  • Maksun saaja AddSecure Smart Transport Oy. Laskut lähetetään AddSecuren omasta järjestelmästä, ei enää SVEA:n kautta. Maksun saaja vaihtuu SVEA:sta AddSecure Smart Transport Oy:ksi (tilinumero ja viitenumerot vaihtuvat)
  • Laskutus neljännesvuosittain etukäteen. Jatkossa ylläpitolaskut lähetetään kaikille asiakkaille neljännesvuosittain. Myös laskutusjakso vaihtuu takautuvasta laskutuksesta etukäteen laskutettavaksi. Heinäkuussa laskutamme siis heinä-, elo- ja syyskuun ylläpitomaksut. Vastaavasti, lokakuussa laskutamme vuoden viimeisen neljänneksen ylläpitomaksut.
  • Muutokset laskutettavien laitteiden määrissä. Mikäli kuukausilaskutettavissa econen-, TachoLink-, ThermoLink-, tai TrailerLogger-laitteiden määrissä tapahtuu muutoksia, ilmoitattehan niistä meille sähköpostiin [email protected].

 

Jos sinulla on kysyttävää laskutuksesta, olethan yhteydessä meihin sähköpostitse: [email protected]