Hyödy laajasta kokemuksestamme projektinhallinnassa
Ratkaisujemme tehokas toteuttaminen on keskeinen osa projektinhallintaosaamistamme.

Varmista menestyksesi asiakaskeskeisen lähestymistapamme avulla
Hyödynnä tietämystämme ja kokemustamme autokantasi ja kuljetustesi hallinnointihankkeiden onnistumiseen. Kokemuksemme osoittaa, että hyvin suunnitelluilla ja huolellisesti johdetuilla projekteilla on merkittävä vaikutus kannattavuuteen. Siksi tehokas lähestymistapamme perustuu neljään päävaiheeseen: kontekstianalyysiin ja suunnitteluun, asennukseen, tukeen sekä tuotannon käynnistämiseen.
Lähestymistapamme neljän vaiheen kautta

Analyysi ja suunnittelu
Projektipäällikkö tarkistaa, että toteutettavat moduulit/toiminnot vastaavat tilattuja moduuleja/toimintoja. Ajoneuvojen asennuspäivämäärien ja ohjelmistokoulutuksen aikatauluttaminen. Ympäristön konfigurointi (esim. moduulien aktivointi, järjestelmänvalvojan roolien luominen, kuljettajien tuonti, ryhmien luominen jne.)

Asennus
Ulkopuolisen asentajan, sertifioidun AddSecure-koulutus-/valmennuskumppanin ja/tai korjaamopäälliköiden laatima asennussuunnitelma. Kaikkien asennustöiden on oltava sertifioidun henkilön suorittamia, jotta takuuehtoja voidaan soveltaa.

Tuki
Täydellinen koulutus AddSecure FMS -alustojen tai RoadView’n käyttöön kaikkien ostettujen palvelumoduulien käyttöönoton yhteydessä. Säännöllinen seuranta kahden projektipäällikön (AddSecure ja asiakas) välillä. AddSecuren puolella kaikkia toimia ja tehtäviä seurataan CRM:ssä. Jokainen hanke edellyttää muutosten hallintaa.

Hankkeen päättäminen
Järjestä käyttöönoton jälkeen päätöskokous, jossa arvioidaan koko kaluston tila ja validoidaan kaikki laitteet lopullisesti. Järjestelmä siirtyy projektitilasta tuotantotilaan. Yhteyshenkilöstäsi tulee asiakasvastaava koko sopimuksen keston ajaksi.

Räätälöimme palvelumme tarpeidesi mukaan
AddSecuren asiakkaana saat ammattitaitoisen tiimin käyttöösi, joka varmistaa kaluston- ja kuljetustenhallintahankkeidesi onnistuneen toteutuksen. Myyntipäällikkö ja projektipäällikkö tukevat sinua tarpeidesi määrittelystä ratkaisun käyttöönottoon. Kaikki mukana olevat tiimit saavat 360° yleiskuvan projektista jatkuvasti käytettävissä olevan tehtävänhallinnan ansiosta.
Menesty kalustosi hallinnassa
Hyödynnä laajaa projektinhallintakokemustamme ja asiantuntemustamme ammattimaisilla räätälöidyillä palveluillamme.
Ota yhteyttäAsiakkaan matka AddSecurella
Sinä arvioit palvelutasomme!
Koska haluamme jatkuvasti parantaa asiakaspalvelumme laatua, olemme ottaneet käyttöön kaksi tyytyväisyyskyselyä: tNPS, joka tehdään jokaisen asiakaspalvelumme kanssa tapahtuneen vuorovaikutuksen jälkeen, ja rNPS, joka lähetetään päättäjille vuosittain. Tavoitteenamme on saada yli 50 pistettä 100 pisteestä.
Asiakaspalvelutiimimme tarjoaa nopeaa ja tarpeidesi mukaista myynnin jälkeistä tukea.
Tähän kuuluu pyyntöjen luominen häiriöiden hallintajärjestelmään ja tehokas seuranta, jossa on ennalta määritellyt ratkaisuajat kunkin pyynnön kiireellisyyden mukaan (pääsy häiriöiden seurantahistoriaan CRM:n kautta).
Myynti, hallinto ja laskutus.
Nämä palvelut vastaavat tilausten hallinnoinnista, sopimusten seurannasta, rahoitustiedostoista, palvelulaskuista ja RMA-menettelyistä (Return Material Authorization).
* Lähde: perustuu standardoituun AddSecuren kyselylomakkeeseen, joka lähetettiin asiakkaille hankkeen päättymisen jälkeen.