Tietoa Alerta-palveluiden laskutuksesta

Alerta-palveluiden laskutus on siirtynyt AddSecure Oy:lle

Alerta-palvelut siirtyivät Telialta AddSecurelle 1.4.2021 alkaen. Telia hoiti asiakaslaskutusta marraskuuhun 2021 asti, mutta joulukuusta lähtien laskutus siirtyi AddSecure Oy:lle. Telia laskutti Alerta-palveluista viimeisen kerran marraskuussa. Seuraava lasku tulee AddSecurelta joulu- tai tammikuussa nykyisten laskutusjaksojen mukaan uusilla maksutiedoilla.

Viestiliikenteen tapahtumalaskutus tapahtuu tästä lähtien kerran kuukaudessa jälkikäteen ja eri laskulla kuin kuukausilaskut. Palvelun kuukausiveloitukset laskutetaan nykyisten laskutusjaksojen mukaan. Laskutuksen siirto voi aiheuttaa häiriöitä sähköisessä laskutuksessa.

Jos sinulla on kysyttävää laskutuksesta, olethan yhteydessä meihin sähköpostitse: [email protected] tai puhelimitse 010 287 7700 (arkisin 8-16).