Tietoa Smart Alarms -palveluiden laskutuksesta

Hinnanmuutos 1.9.2022 lähtien

AddSecure Oy:n tuotteiden ja palveluiden tuottamisen kustannukset ovat kasvaneet rajusti viime aikoina. Esimerkiksi energian, teknisissä laitteissamme tarvittavien komponenttien sekä verkon ylläpidon ja operaattoreiden hinnat ovat nousseet merkittävästi.

Tämän vuoksi joudumme korottamaan yritysasiakkaidemme tuotteiden ja palveluiden kuukausimaksuja 1.9.2022 alkaen.
Korotus on Alerta-palveluille 4,4 % ja muille 2,8 %. Muutoksen jälkeenkin hintamme ovat erittäin kilpailukykyiset.

 

Alerta-palveluiden laskutus on siirtynyt AddSecure Oy:lle

Alerta-palvelut siirtyivät Telialta AddSecurelle 1.4.2021 alkaen. Telia hoiti asiakaslaskutusta marraskuuhun 2021 asti, mutta joulukuusta lähtien laskutus siirtyi AddSecure Oy:lle. Telia laskutti Alerta-palveluista viimeisen kerran marraskuussa. Seuraava lasku tulee AddSecurelta joulu- tai tammikuussa nykyisten laskutusjaksojen mukaan uusilla maksutiedoilla.

Viestiliikenteen tapahtumalaskutus tapahtuu tästä lähtien kerran kuukaudessa jälkikäteen ja eri laskulla kuin kuukausilaskut. Palvelun kuukausiveloitukset laskutetaan nykyisten laskutusjaksojen mukaan. Laskutuksen siirto voi aiheuttaa häiriöitä sähköisessä laskutuksessa.

Jos sinulla on kysyttävää laskutuksesta, olethan yhteydessä meihin sähköpostitse: [email protected] tai puhelimitse 010 287 7700 (arkisin 8-16).